HOE VERLOOPT 2DE PAASDAG IN DE SEKSBIOSCOOP?

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Re: HOE VERLOOPT 2DE PAASDAG IN DE SEKSBIOSCOOP?

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » ma 06 apr 2026, 22:09

Er zijn altijd Mensen - die HET GeWoon DOEN - nog nooit ervaren hebben, maar het wel meteen wantrouwen.

Misschien is het ook wel te mooi om waar te zijn, als je iets anders gewend bent :lol: :lol:

Geloof dan GeWoon niet wat wij - de Teamleden - zeggen, maar lees de vele gedeelde ervaringen op ons aller Forum.

De GeWoon in Roosendaal Vrienden hebben weer enorm hun best gedaan om jou ook mee te laten genieten van deze editie van de SeksBiooscoop GeWoon in Roosendaal - HAPPY ❤️ 2de PAASDAG -

Call-to-action:
♥ ♥ ♥ KLIK HIER ♥ ♥ ♥
Kom meteen in de - ervaringen rubriek - en op het juiste plekje terecht - lees wat de Mensen die erbij waren hebben ervaren......

Team ❤️

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.

Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Neem - jezelf - VANDAAG eens voor om aardig te zijn wanneer HET KAN en zeker op ons aller FORUM kan het ALTIJD....

Draag zelf ÓÓK bij aan ons aller Forum.

Géén ik ik ik ik , ❤️ MAAR WIJ ...... ❤️

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

HOE VERLOOPT 2DE PAASDAG IN DE SEKSBIOSCOOP?

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » ma 06 apr 2026, 22:08

Als Teamlid zie je van alles…
en juist daarom leek het me vandaag leuk om eens een persoonlijke ervaring te delen.
GeWoon zoals het komt, zonder opsmuk.

Uiteraard begin ik de dag zoals altijd: zonder verwachtingen. Echt nul.
Alles wordt opgestart, en stipt om 12.00 uur zwaait de voordeur open.

En nog geen kwartier later sta ik al midden in een gesprek met drie Travestie Dames. Ik roep lachend dat ik zoveel schoonheid zo vroeg op de dag eigenlijk helemaal niet aankan… en dat mag, want we kennen elkaar al wat langer. Dan ontstaat er vanzelf iets luchtigs, iets echts. :loveys:

Vanaf dat moment ontvouwt de middag zich zoals alleen zo’n middag dat kan.

Nieuwe mensen die binnenkomen en waar het meteen goed voelt. Geen gedoe, geen afstand… GeWoon direct een klik. Die vervolgens hun plek vinden in ons aller Praatlaan, alsof ze er al jaren komen. En nog mooier: er wordt al snel een ervaring gedeeld op ons Forum door nieuwe Vrienden.
Dat zijn van die momenten waarop alles even klopt.

Maar tegelijkertijd zie je ook de andere kant.
En juist die combinatie maakt het zo interessant.

Ik zie mensen die komen om te delen… en mensen die vooral komen om iets te halen.
Ik zie mensen die zichzelf bijna opsluiten in hun eigen verwachtingen… en mensen die juist binnenstappen zonder plan en daardoor veel meer lijken te ervaren.
Ik zie jong, ik zie ouder, ik zie zelfs mensen ruim boven de 80 die hier GeWoon hun plek pakken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Ik zie de ‘ik-wereld’… en ik zie de ‘wij-wereld’.

Soms botsen ze een beetje, maar vaak vloeien ze ook GeWoon door elkaar heen.

Ik zie mensen die (elders) online niet altijd even positief over ons zijn… en ik zie diezelfde mensen hier toch weer rondlopen en wij weten uiteraard van niets ;)
Ik zie mensen die een klein gebaar maken — een fooitje of een oprechte dankjewel in ruil voor de hapjes en drankjes — en ik zie mensen voor wie zelfs dat laatste al te veel moeite lijkt.

Ik zie mensen die zich luid laten horen… en ik zie mensen die juist door hun rust en aanwezigheid indruk maken zonder dat ze daar iets voor hoeven te doen.
Ik zie mensen die iets lekkers meenemen voor op tafel… en ik zie mensen die daar dankbaar van meegenieten, keer op keer, zonder zelf ooit eens iets mee te nemen.

En ergens, als je daar zo tussendoor beweegt, zie je het hele plaatje.

Warm en koud.
Geven en nemen.
Open en gesloten.

En het mooie is… ik vind er eigenlijk helemaal niets van.
Echt niet. Geen oordeel, geen verwachting. Juist daardoor is het voor mij iets vermakelijks om naar te kijken.
GeWoon mensen zoals ze zijn, in al hun variaties.

En misschien
is dát wel precies waarom het elke keer weer werkt.

Want ondanks al die verschillen, al die kleine contrasten en eigenaardigheden… ontstaat er toch weer een sfeer die klopt.
Iets wat je niet kunt sturen, niet kunt afdwingen, maar wat er GeWoon is omdat iedereen — bewust of onbewust — zijn steentje bijdraagt.

En als ik dan aan het eind van zo’n dag nog één ding moet benoemen wat blijft hangen…

Dan is het dat alles, ondanks alles, GeWoon weer netjes, schoon en met respect wordt achtergelaten.
Iets waar we oprecht steeds vaker van onder de indruk zijn.

Dus ja… misschien lees je dit en denk je dat je het wel weet.
Of misschien twijfel je nog een beetje.

Maar één ding is zeker:
je gaat het pas echt begrijpen als je er zelf tussen staat.

Dus kom het GeWoon eens ontdekken. Of opnieuw beleven.
Niet met verwachtingen… maar GeWoon zoals het komt.

Het GeWoon Doen.

We vieren deze week weer hele leuke Thema's .... dus jullie zijn allemaal weer welkom. :loveys:

Tot de volgende....

Team ❤️

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.

Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Neem - jezelf - VANDAAG eens voor om aardig te zijn wanneer HET KAN en zeker op ons aller FORUM kan het ALTIJD....

Draag zelf ÓÓK bij aan ons aller Forum.

Géén ik ik ik ik , ❤️ MAAR WIJ ...... ❤️

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)